Concurs!

Posted: 18 februarie 2013 by Steff in Ponturi

In primul rand vreau sa va multumesc tuturor care ati participat la concurs.
In al 2-lea rand vreau sa-l felicit pe „Dj Vasile” :), care a avut cel mai mare procentaj de reusita la meciurile pe care ni le-a propus pentru week-end-ul trecut. Asa ca astept un mail de la tine la adresa professional.bets@yahoo.com cu meciurile tale din Champions League si Uefa (nu conteaza numarul meciurilor pe care le propui ci doar sa aiba cota peste 1.50).

Clasament:
1. Dj Vasile – Procentaj 90% (9/10 ponturi corecte)
2. Andandrei – Procentaj 80% (4/5 ponturi corecte)
3. Paul – Procentaj 80% (4/5 ponturi corecte)
4. Danutzu10 – Procentaj 80% (4/5 ponturi corecte)
5. Adalbert – Procentaj 67% (4/6 ponturi corecte)

Va astept in continuare tuturor ponturile din Champions League si Uefa(in numar de 5), dar la articolul „Ponturi 19,20,21 Februarie”.(Care va aparea pana in aceasta seara sau cel mult pana maine la ora 13:00)

Comentarii
  1. Adalbert spune:

    nu am inteles de ce am prins doar 2 meciuri

  2. Adalbert spune:

    4 din 6 am nu

  3. catalin spune:

    Buna seara.
    Pentru participarea la concurs se accepta si meciuri din campionatele din Asia,America Latina etc?

  4. Dj Vasile spune:

    Salut merci frumos,am trimis mail. va salut!

  5. Eugeniu spune:

    Dar si DJ Vasile a avut tot 80 % nu ? 8 meciuri din 10. Eu n-am participat, dar asa am vazut. Sper sa nu fie cu suparare

Lasă un comentariu