Ponturi Duminica, 07 Octombrie

Posted: 5 octombrie 2012 by Steff in Ponturi
Etichete:, , , , , , , ,

Ponturi:

Liga 1:
Ora 20:30 :
Steaua B.-CFR Cluj – [x2] @ 1.65 (1-0)

Bundesliga:
Ora 18:30 :
Hannover – Dortmund – [3-5 Goluri] @ 1.95 (1-1)

Primera Division:
Ora 20:50 :
Barcelona-Real Madrid – [GG3+] @ 1.70 (2-2)

Norvegia 2:
Ora 17:00 :
Ranheim-Notodden – [Over 3.5] @ 1.90 (3-2)

SuperLig:
Ora 19:00 :
Fenerbahce-Besiktas – [Marcheaza-Ambele] @ 1.70 (3-0)

*GG3+ – Ambele echipe marcheaza si se dau si peste 2.5 goluri

Comentarii
  1. sm3ntu spune:

    steff esti anti-stelist ? ca vad ca numai contra Stelei pui pariuri :))

    • steffgunner spune:

      Nu-i prea am eu la inima…dar nu am pus contra ei pentru ca nu-i suport.
      Gandeste-te daca vor bate acu’ se vor distanta de ceilalti …si cred ca CFR-ul are puterea de ai incurca…mai ales dupa declaratiile din presa dintre patroni…asa am vazut eu meciul pur si simplu 😛

  2. steffgunner spune:

    Nici nu trebuie…poate sa faca si egal 😀

  3. hordo spune:

    si eu cred ca steaua va bate…cfr-ul are prea multi accidentati si daca nu joaca kapetanos si bastos la capacitate max nu prea are cine sa dea gol…mai repede as merge pe un winner1 sau 1x ca sa acopar si egalul

  4. andRei spune:

    eu vad un meci greu cu putine goluri….se cam tem antrenori unu de altu si nu cred ca va risca nimeni

  5. gerrard spune:

    Ne bucuram pana in vara! Nu ne mai prinde nimeni \:D/ !!! 🙂

Lasă un comentariu