Ponturi 16,17 Iunie

Posted: 16 iunie 2012 by Steff in Ponturi

Ponturi Steff:
Grupa A:

Polonia-Cehia – [Gol-Ambele] @ 1.70
Grecia- Rusia- [2] @ 1.75

Grupa B:

Olanda – Portugalia [1] @ 2.65 / [DG1 2+] 2 2.30
Danemarca – Germania [2] @ 1.75

Castigatorii etapei trecuta sunt: Karim si DeaBLO cu 4/4 ponturi corecte, dar nu au lasat cometariu cu meciurile pentru grupa A si B, deci nu am cum sa le postez ponturile pentru aceste meciuri.
As vrea sa-l mai felicit si pe Cristi pentru pontul dat la meciul Spaniei cu Irlanda , unde a zis ca va inscrie David Silva, si asa a fost(cota 2.50).
Astept pronosticurile voastre la meciurile [Italia-Irlanda ; Spania – Croatia] si [Ucraina – Anglia si Franta – Suedia].

Comentarii
  1. DeaBLO spune:

    salut,nu am avut internet si de aia n-am avut cum sa le postez

  2. Dracusoru spune:

    pai posteaza`le acum sa castigam si noi:D

  3. DeaBLO spune:

    salutare,nu prea am avut timp s-a fac o analiza buna la meciuri,cine vrea sa parieze cum am pariat si eu,da nu pariazi o suma importanta
    Grupa A:

    Polonia-Cehia – [Gol-Ambele]
    Grecia- Rusia- [Gol-Ambele] sau +1 la cartonase pe Russia cot 1,62

    Grupa B fac maine o analiza buna la meciuri si o sa o postez

  4. sm3ntu spune:

    Italia Irlanda 1 pauza 1 final
    Spania – Croatia over 3.5
    Ucraina – Anglia 1 pauza
    Franta – Suedia gol Benzema

  5. Paul spune:

    Grupa C:

    Italia – Irlanda 1
    Spania – Croatia 1

    Grupa D:

    Ucraina – Anglia 2
    Franta – Suedia 1

  6. Karim spune:

    salut da si eu am fost la tara si pauza:)) oricum aseara m-au nenorocit rusii

    C
    italia irlanda H1-1
    spania croatia peste 2.5
    D
    ucraina anglia ambele marcheaza
    franta suedia x pauza

Lasă un comentariu